Algemene voorwaarden
Artikel 1. Definities: wat bedoelen we ermee?
In deze algemene voorwaarden gebruiken we de volgende definities:
1. Bananas Kids (wij-vorm): dat zijn wij! In artikel 2 vind je meer informatie over ons bedrijf;
2. Wederpartij (jij-vorm): dat ben jij! Samen sluiten wij (misschien) een Overeenkomst;
3. Consument (jij-vorm): je wordt aangemerkt als een Consument op het moment dat je handelt uit naam van jezelf, en dus niet namens een beroep of bedrijf;
4. Overeenkomst: alle afspraken die we samen maken over het leveren van Producten van ons aan jou;
5. Partijen; Wederpartij en Bananas Kids samen;
6. Schriftelijk: berichtgeving per e-mail, post, fax of WhatsApp;
7. Derde(n): andere partijen die geen onderdeel uitmaken van deze Overeenkomst;
8. Product(en):onder Product(en) wordt verstaan, een online te bestellen ontwerp voor de inrichting van een kinderkamer welke specifiek wordt ontworpen voor een bepaalde leeftijdscategorie of een bundel van Producten die nodig zijn voor de uitvoering van het ontwerp. Dit omvat suggesties voor bijvoorbeeld, maar niet beperkt tot, meubilair, verf en decoratie.
9. Diensten; de door ons aangeboden Diensten zijn het op aanvraag ontwerpen van een inrichting.
​
Artikel 2. Bananas Kids
Dit zijn wij: Bananas Kids
Straatnaam en nummer: P.C. Valentinstraat 7
Postcode en vestigingsplaats: 2552 HB ‘s-Gravenhage
KvK-nummer: 82286752
​
Artikel 3. Algemene bepalingen
1. Deze algemene voorwaarden gelden voor elk aanbod en alle (rechts)handelingen* van Bananas Kids en voor iedere Overeenkomst tussen Bananas Kids en Wederpartij.
* Uitleg: een rechtshandeling is een actie die je onderneemt, met als doel een juridische verandering tot stand te brengen. Een voorbeeld hiervan is de koop van een ontwerp
2. Sluiten we een digitale Overeenkomst? Dan zorgen wij ervoor dat je, en nog voordat de Overeenkomst wordt gesloten, onze algemene voorwaarden kunt doorlezen. Dit zullen we dan via elektronische wijze doen, en op zo'n manier dat je een kopie van onze algemene voorwaarden kunt opslaan zodat je deze ook op een later moment nog kunt bekijken. Is dat niet mogelijk? Dan laten we je, ook hier weer voordat de Overeenkomst wordt gesloten, weten waar je onze algemene voorwaarden kunt vinden of kun je aan ons vragen om deze kosteloos naar jou toe te sturen. Dit kan digitaal maar ook via de post.
3. Tenzij we samen uitdrukkelijk en Schriftelijk wat anders hebben afgesproken in onze Overeenkomst, gelden er geen andere algemene voorwaarden dan deze. Eventuele andere algemene voorwaarden zijn dan dus niet van toepassing.
4. Alleen als we dit samen uitdrukkelijk en Schriftelijk overeengekomen zijn, kunnen er afwijkingen of aanvullingen op deze algemene voorwaarden gelden.
5. De afspraken uit deze algemene voorwaarden gelden altijd. Ook als wij er niet uitdrukkelijk om hebben gevraagd of als we je er eerder misschien niet letterlijk aan hebben gehouden. Een toegestane uitzondering hierop door ons, betekent niet dat we je niet alsnog aan deze algemene voorwaarden mogen vragen te houden.
6. Kunnen wij een bepaling of meerdere bepalingen uit deze algemene voorwaarden niet gebruiken, bijvoorbeeld omdat een rechter in zijn vonnis zegt dat deze onredelijk is? Dan geldt deze bepaling niet. We spreken dan wel af dat we samen in overleg treden om een nieuwe bepaling tot stand te laten brengen, waarbij we zoveel mogelijk het idee en de inhoud van de oude bepaling in gedachten houden, zodat we daar wel een beroep op kunnen doen.
7. Wij doen natuurlijk altijd ons best om de Overeenkomst volledig na te komen. Toch kan het soms voorkomen dat (een deel van) het resultaat tegenvalt. Deze Overeenkomst is dan ook een inspanningsverbintenis en geen resultaatsverbintenis. Dit houdt in dat wij ons altijd beloven in te zetten, maar geen (concrete) beloftes doen over het resultaat.
8. Voor het uitvoeren van de Overeenkomst, mogen wij Derden (andere partijen) om hulp vragen.
9. De werking van artikelen 7:404 en/of 407 lid 2 van het Burgerlijk Wetboek is/zijn uitgesloten. Dit betekent dat de Overeenkomst niet door een specifiek persoon verricht hoeft te worden en dat hoofdelijke aansprakelijkheid wordt uitgesloten.
​
Artikel 4. Het aanbod
1. Soms is het aanbod van onze Producten en Diensten maar even geldig. Bijvoorbeeld bij speciale aanbiedingen of als de prijzen ervan flink kunnen schommelen. Daarnaast kan het ook zijn, dat ons aanbod afhankelijk is van een aantal voorwaarden. Als ons aanbod een bepaalde duur heeft of onder bepaalde voorwaarden is, dan staat dat altijd duidelijk in ons aanbod vermeld.
2. We omschrijven al onze Product en Diensten duidelijk.Maken we gebruik van afbeeldingen? Dan zijn deze een goede weergave van de aangeboden Producten en diensten. Staat er ergens een overduidelijke vergissing of fout, bijvoorbeeld in het bedrag? Dan zijn wij niet verplicht ons aan die foutieve prijs te houden.
​
​
Artikel 5. De Overeenkomst
1. Ga je in op ons aanbod en aanvaard je deze, en voldoe je aan de eventuele eisen die wij stellen? Dan ontstaat er een Overeenkomst tussen ons.
2. Als een bepaling van deze algemene voorwaarden of de Overeenkomst niet (meer) geldig is, dan betekent dat niet dat de algemene voorwaarden in hun geheel niet meer gelden. Alleen die ene bepaling is dan niet meer geldig.
3. Hebben wij goede reden om te twijfelen of jij jouw kant van de Overeenkomst wel kunt nakomen, bijvoorbeeld de betaling? Dan hebben wij het recht om onze kant van de Overeenkomst niet na te komen en om niet te beginnen met de uitvoering daarvan. Nemen wij dit besluit, dan brengen we je hier Schriftelijk van op de hoogte.
4. Deze algemene voorwaarden gelden ook voor eventuele toekomstige, aanvullende of vervolgopdrachten/-Overeenkomsten die voortkomen uit deze Overeenkomst.
5. Heb je een Product of Dienst online besteld, of heb je via elektronische weg ons aanbod aanvaard, dan bevestigen we dit ook online aan jou.
​
Artikel 6. Herroepingsrecht
1. Je kunt als Consument een Overeenkomst op afstand of een Overeenkomst gesloten buiten de verkoopruimte (bijvoorbeeld een online aankoop) zonder reden ontbinden, en dus beëindigen, binnen 14 (veertien) dagen.
Deze termijn van 14 (veertien) dagen (ook wel de bedenktijd genoemd) begint te lopen:
a. op de dag dat we een Overeenkomst sluiten. Het herroepingsrecht vervalt als de uitvoering van de Dienst met jouw toestemming is begonnen voor het einde van de bedenktijd;
b. bij de Consumentenkoop: de dag dat jij of een door jou aangewezen andere partij het Product of de Dienst hebt ontvangen. Deze andere partij mag geen vervoerder zijn.
2. Heb je een Product dan wel Dienst bij ons gekocht dat volgens specifieke instructies door jou of op maat voor jou worden gemaakt? Dan is dit Product of deze Dienst alleen voor jou bedoeld en kunnen wij deze niet gemakkelijk doorverkopen aan een ander. Daarom is het herroepingsrecht voor dit soort Producten of Diensten uitgesloten en kun je daar geen gebruik van maken.
3. Als je gebruik wil maken van je herroepingsrechten, dan moet je het Product zelf naar ons terugsturen.
4. Herroepingsrecht is niet van toepassing op een gedeelte van de het totale pakket aan afzonderlijke zaken die het Product vormen.
​
​
Artikel 7. Uitoefening van het herroepingsrecht door jou
1. Indien de Consument gebruik wenst te maken van het herroepingsrecht, dan dient deze het Product terug te sturen, inclusief alle zaken die daarbij zijn meegeleverd. Dit, voor zover mogelijk zoveel mogelijk in hun originele staat en verpakking, en volgens de door ons verstrekte redelijke en duidelijke instructies.
2. Het risico en de bewijslast voor een juiste en het tijdig terugsturen van een Product ligt bij jou. Dit betekent dat jij zelf moet kunnen aantonen dat je dit op tijd en op de juiste manier hebt gedaan. Kun je niet (op tijd) bewijzen dat je dit hebt gedaan? Dan kunnen wij weigeren jou het geld terug te geven.
3. Jij betaalt de rechtstreekse kosten van het terugsturen van het Product.
​
Artikel 8. Ontbinding
1. Als jij een of meer van jouw verplichtingen niet, niet op tijd of niet goed nakomt, failliet wordt verklaard, (voorlopige) surseance en/of uitstel van betaling is aangevraagd, over wordt gegaan tot liquidatie van jouw bedrijf, of wanneer (een deel van) je vermogen in beslag wordt genomen, dan hebben wij het recht om de uitvoering van de Overeenkomst uit te stellen of om de Overeenkomst per direct te beëindigen. Dit laatste kunnen wij doen zonder dat wij jou daarover vooraf moeten waarschuwen, maar wel via een Schriftelijke verklaring. De keuze voor welke actie we in dat geval gaan ondernemen is aan ons en daarnaast houden wij ook het recht om eventueel een vergoeding van kosten, schade en rente(s) van jou te vorderen.
2. In het geval dat jij niet op tijd feedback geeft of niet tijdig de informatie aanlevert die wij nodig hebben, kunnen wij ervoor kiezen om de Overeenkomst te ontbinden.
3. Als de Overeenkomst eindigt door een situatie van overmacht, dan hebben we recht op betaling van de al gewerkte uren en eventuele al gedane investeringen.
​
Artikel 10. Aansprakelijkheid
Als jij een Consument bent, dan gelden de volgende voorwaarden speciaal voor jou:
1. Onze totale aansprakelijkheid is beperkt tot een vergoeding van de schade tot maximaal het bedrag waarvoor de Overeenkomst is gesloten (exclusief btw). In aanvulling daarop zal de totale vergoeding van de schade door ons in geen enkel geval meer bedragen dan het bedrag dat onze aansprakelijkheidsverzekeraar aan ons uitkeert.
2. Is de ontstane schade het gevolg van opzet of bewuste roekeloosheid aan onze kant? Dan zijn wij daar altijd voor aansprakelijk.
​
Algemene bepalingen omtrent aansprakelijkheid:
3. Wil je aanspraak maken op een schadevergoeding, dan kun je een verzoek daartoe alleen indienen als je de schade zo snel mogelijk na het ontstaan daarvan bij ons meldt. Doe je dit niet uiterlijk binnen 12 (twaalf) maanden na het ontstaan daarvan, dan vervalt jouw recht op schadevergoeding door ons.
4. Maak jij naar aanleiding van ons advies een andere keuze? Dan ligt de verantwoordelijkheid bij jou.
5. Wij zijn niet aansprakelijk voor schade die door eventuele hulppersonen wordt toegebracht. Dit zie je ook terugkomen in artikel 7:76 van het Burgerlijk Wetboek.
6. Hebben wij gegevens of informatie van jou nodig voor de uitvoering van de Overeenkomst, en heb jij ons die gegevens of informatie niet, niet volledig, te laat of simpelweg onjuiste informatie en/of gegevens verstrekt, dan zijn wij voor de daardoor ontstane schade niet aansprakelijk. Dit, ongeacht de aard van deze schade.
​
Artikel 11. Overmacht
1. Soms gebeuren er dingen waar wij zelf ook geen invloed op hebben. In juridische termen wordt daar de situatie van 'overmacht' mee bedoeld. Dit kun je terugvinden in artikel 6:75 van het Burgerlijk wetboek. Daarbij kun je onder meer denken aan:
-
wanprestaties van toeleveranciers of andere Derden;
-
(stroom)storingen;
-
computervirussen;
-
extreme weersomstandigheden;
-
brand(gevaar);
-
(dreigend) oorlogsgevaar;
-
pandemieën;
-
epidemieën;
-
quarantaines;
-
ziekteverzuim;
-
stakingen;
-
arbeidsongeschiktheid;
-
maatregelen van overheidswege.
​
In die gevallen zouden wij dus wel willen leveren of presteren, maar kunnen wij dit door een van buitenaf komende oorzaak en tegen onze wil in niet doen. In die gevallen mag je op grond van de wet dan ook redelijkerwijs niet langer van ons verwachten dat wij dit wel doen.
2. Als zich een situatie van overmacht voordoet, waardoor wij niet aan onze verplichtingen kunnen voldoen, dan mogen wij die verplichting net zo lang uitstellen (opschorten) totdat dit wel weer kan. Indien deze situatie van overmacht 30 (dertig) kalenderdagen heeft geduurd, dan kunnen wij beide de Overeenkomst Schriftelijk en in zijn geheel of slechts een gedeelte daarvan doen beëindigen. Helaas is het in het geval van overmacht niet mogelijk om een vergoeding van jouw eventuele schade aan te vragen, ook niet als wij door de situatie van overmacht een bepaald voordeel hebben genoten.
​
Artikel 12. Garantie
1. Wij staan ervoor in dat onze Producten en Diensten voldoen aan de Overeenkomst, onze afspraken, de in ons aanbod vermelde specificaties, de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en de wettelijke bepalingen en voorschriften, zoals die op het moment van het ontstaan van de Overeenkomst bestaan.
2. De garantie komt te vervallen in het geval jij aanpassingen doet aan het Product of Dienst of dat jij de Producten gebruikt voor een ander doel dan waar ze voor bedoeld zijn of je in strijd handelt met de aanwijzingen die wij geven, zonder dat met ons te overleggen.
​
Artikel 13. De Prijzen
1. Alle door ons genoemde bedragen zijn in euro's en inclusief omzetbelasting of andere heffingen die door de overheid worden opgelegd, tenzij wij daar iets anders over hebben afgesproken.
2. De overeengekomen bedragen zijn gebaseerd op kostprijsbepalende factoren op het moment van onze aanbieding. Wij behouden ons daarom het recht voor om 3 (drie) maanden na het sluiten van de Overeenkomst, eventuele ontstane wijzigingen in de kostprijsbepalende factoren, waarop wij in redelijkheid geen invloed kunnen uitoefenen, zoals het verhogen van accijnzen en sociale lasten, aan jou door te berekenen. Dit mogen wij doen tot een maximum van 20% van het oorspronkelijke bedrag.
3. Hebben we een samengestelde prijsopgave opgesteld en wens je slechts gebruik te maken van een gedeelte van het aanbod? Dan zijn we niet verplicht om een deel van onze Overeenkomst na te komen tegenover een deel van het overeenkomstige bedrag.
4. Kortingen en geoffreerde bedragen gelden niet automatisch voor onze toekomstige Overeenkomsten.
​
Artikel 14. Betaling en facturering
1. Het is mogelijk dat wij jou vragen om een aanbetaling.
2. Het is ook mogelijk dat jij direct betaalt, bijvoorbeeld als je bestelt in onze webshop. Dan kan het zijn dat je via een bepaalde betaalservice bestelt. Dan gelden die betalingsvoorwaarden óók. Denk aan Mollie, iDeal of via Creditcard.
3. Je dient de door jou verschuldigde bedragen binnen 14 (veertien) dagen na de factuurdatum te voldoen. Dit, tenzij wij samen iets anders hebben afgesproken in de Overeenkomst of eventuele aanvullende voorwaarden.
4. Heb je onjuiste betaalgegevens verstrekt of vermeld? Dan dien je dat meteen aan ons door te geven zodat we dit kunnen aanpassen.
5. Als je niet op tijd aan je betalingsverplichting(en) voldoet, dan wijzen we je daar eerst op. Je krijgt vervolgens 7 (zeven)ingeval je een Consument bent, extra dagen de tijd om alsnog te betalen. Heb je dan nog niet betaald, dan ben je zoals dat heet 'in verzuim'. Je bent ons dan bovenop het verschuldigde bedrag ook de wettelijke (handels)rente verschuldigd. Als we buitengerechtelijke incassokosten hebben gemaakt, dan brengen wij deze ook bij jou in rekening.
6. Is er sprake van een (redelijk zicht op) faillissement, liquidatie, surseance van betaling of een schuldsanering in het kader van de WSNP van jou, dan zijn onze vorderingen op jou, en de verplichtingen van jou naar ons direct opeisbaar. Dit betekent bijvoorbeeld dat wij direct betaling van jou mogen vorderen als dit het geval is.
7. Jouw betalingen aan ons zijn in de eerste plaats ter voldoening van alle verschuldigde rente en kosten. Is dat voldaan, dan strekken de betalingen van jou op de tweede plaats tot de opeisbare facturen die het langst open staan. Dit geldt ongeacht of jij bijvoorbeeld aangeeft dat een betaling betrekking heeft op een latere factuur.
​
Artikel 15. Levering
1. Jouw bestellingen worden bezorgd op het adres dat jij aan ons hebt doorgegeven.
2. Als de levering van een bepaald Product onmogelijk is, dan proberen wij een vervangend product beschikbaar te stellen. In dat geval laten we je uiterlijk op het moment van bezorging op een duidelijke en begrijpelijke manier weten dat het gaat om een vervangend artikel. Ten aanzien van deze vervangende artikelen kan het herroepingsrecht niet worden uitgesloten. Stuur je het artikel toch retour, dan zijn die kosten voor ons.
3. Afgesproken levertermijnen zijn altijd een indicatie. Hoewel we deze natuurlijk altijd zo goed mogelijk proberen na te komen, kan het soms gebeuren dat er iets niet loopt zoals we hadden gewild. In die gevallen heb je geen recht op een (schade)vergoeding, je kunt immers geen rechten ontlenen aan de door ons geschatte (op)levertermijn.
4. Het risico van beschadiging of vermissing van Producten ligt bij ons tot het moment van bezorging en plaatsing. Vanaf dat moment ligt dat risico bij jou of bij een vooraf door jou aangewezen en aan ons bekend gemaakte vertegenwoordiger, tenzij uitdrukkelijk anders is overeengekomen.
5. Al onze levertijden zijn slechts een indicatie. Je kunt hier daarom helaas geen rechten aan ontlenen. Stel dat we toch een termijn overschrijden, dan kun je dus geen aanspraak maken op een (schade)vergoeding.
6. Het is mogelijk dat wij gebruik maken van deelleveringen.
​
​
Artikel 16. Klachten
1. Wil je een klacht indienen over een gebrek aan ons Product of onze Dienst? Laat het ons dan uiterlijk binnen 2 (twee) maanden nadat je dit gebrek hebt ontdekt of deze redelijkerwijs had moeten ontdekken, weten. Als het gaat om een zichtbaar gebrek bij (op)levering, denk aan de levering van een fout Product of zichtbare schade bij de levering, dan bedraagt deze termijn slechts 48 (achtenveertig) uur. In het laatste geval moet je het ons dus veel sneller laten weten! Dien je de klacht te laat in? Dan gaan wij hier niet meer inhoudelijk op in, houd dit dus goed in de gaten.
2. Als jij je klacht niet binnen de daarvoor gestelde 48 (achtenveertig) uur of 2 (twee) maanden indient, dan mogen wij ervan uitgaan dat het Product of onze Dienst voldoet aan de Overeenkomst.
3. Heb je een klacht bij ons ingediend? Dan dien je ons in ieder geval 4 (vier) weken de tijd te geven om deze klacht in onderling overleg op te lossen.
​
Artikel 17. Overdracht
1. Jouw rechten en plichten uit deze Overeenkomst kunnen niet worden overgedragen aan een ander, zonder de Schriftelijke instemming van ons. Deze bepaling geldt zoals bedoeld wordt in artikel 3:83 lid 2 van het Burgerlijk Wetboek en heeft daarmee zogeheten 'goederenrechtelijke werking'.
​
Artikel 18. Eigendomsvoorbehoud
1. Het lijkt misschien op het eerste oog een beetje gek, maar de door ons verkochte en geleverde Producten blijven onder bepaalde omstandigheden van ons. Dit geldt in de volgende gevallen:
a. zolang je de vorderingen uit deze of (eerdere of latere) gelijksoortige Overeenkomsten niet hebt voldaan;
b. zolang je werkzaamheden uit deze of (eerdere of latere) gelijksoortige Overeenkomsten nog niet hebt voldaan;
c. zolang je onze vorderingen zoals boetes, rente(s) en andere kosten zoals bedoeld in artikel 3:92 van het Burgerlijk Wetboek nog niet hebt voldaan.
2. Je mag de zaken die onder het eigendomsvoorbehoud vallen niet verkopen, verhuren of bezwaren. Onder bezwaren wordt verstaan het laten vestigen van een ander recht op een zaak, bijvoorbeeld een hypotheekrecht op een huis.
​
Artikel 19. Intellectuele eigendom
1. Alle intellectuele eigendomsrechten die betrekking hebben op en/of het resultaat zijn van de door ons uitgevoerde Overeenkomst, berusten bij ons. Jij krijgt alleen de zogeheten niet-exclusieve en niet overdraagbare gebruiksrechten die in deze algemene voorwaarden en de wet worden toegekend. Ieder ander of verdergaand recht hoort daar niet bij.
2. Wij hebben het recht om kennis die we bij de uitvoering van de Overeenkomst verkregen hebben, te gebruiken voor andere doeleinden. Dit mogen wij natuurlijk alleen voor zover hierbij geen vertrouwelijke informatie van jou met Derden wordt gedeeld. .
3. Jij zorgt ervoor dat wij niet aansprakelijk kunnen worden gesteld door Derden op het gebied van intellectuele eigendomsrechten.
4. Als je in strijd met dit artikel handelt, dan ben je een direct opeisbare boete ter hoogte van EUR 5000,- (vijfduizend) met een vermeerdering van EUR 500,- (vijfhonderd) voor iedere dag dat de overtreding voortduurt. Daarnaast houden we ons recht om schadevergoeding van jou te vorderen.
​
Artikel 20. Geheimhouding
1. Je bent verplicht om alle vertrouwelijke informatie die je van ons krijgt, geheim te houden. Informatie is vertrouwelijk als wij dat aangeven of als dat logischerwijs uit de aard van de informatie is af te leiden.
2. Overtreed je bovenstaande bepaling? Dan ben je ons per direct, ongeacht of de overtreding aan jou is toe te rekenen en zonder voorafgaande waarschuwing van ons of een gerechtelijke procedure, 10.000 (tienduizend) euro per overtreding verschuldigd. Er hoeft daarbij geen sprake te zijn van enige vorm van schade en laat overige rechten van ons onverminderd. Daarbij kan je denken aan ons recht om naast de boete ook een schadevergoeding te vorderen.
​
Artikel 21. Medewerkersbeding
1. Tijdens de duur van onze Overeenkomst en gedurende één jaar erna, is het je niet toegestaan om zonder Schriftelijke toestemming van ons, medewerkers van ons in dienst te nemen of op een andere wijze (direct of indirect) voor je te laten werken. Dit geldt alleen ten aanzien van medewerkers die betrokken zijn of zijn geweest bij de uitvoering van de Overeenkomst.
2. Bied je ons een passende vergoeding van minstens 10 maandsalarissen? Dan zullen we in bovenstaand geval onze toestemming geven.
​
​
Artikel 22. Exclusiviteit
1. Je geeft ons tijdens de duur van de Overeenkomst het exclusieve recht om de toegewezen Diensten uit te voeren.
​
Artikel 23. Toepasselijk recht
1. Op de Overeenkomsten die we samen sluiten, geldt alleen het Nederlands recht.
2. Hebben we een conflict? Dan lossen we dat in de eerste instantie op door samen te overleggen. Komen we er alsnog niet uit, dan mag alleen een bevoegde rechter uit regio Den Haag er uitspraken over doen.
​
Artikel 24. Survival
1. Na het eindigen van deze Overeenkomst, gelden de volgende bepalingen nog die daar vatbaar voor zijn zoals het intellectueel eigendom en het medewerkersbeding.
​
Artikel 25. Wijziging of aanvulling
1. We mogen deze algemene voorwaarden eenzijdig wijzigen en/of aanvullen. Indien dit het geval is, dan zullen we je op de hoogte brengen van de wijzigingen en/of aanvullingen.
2. Betekent de wijziging dat wij anders mogen presteren dan dat we samen hebben afgesproken? Dan mag jij de voorwaarden natuurlijk weigeren, of onze Overeenkomst ontbinden als jij een Consument bent.
​
​
​
